Bursa Kültür Turizm ve Tanıtma Birliği ve Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin girişimleri ve Türk Hava Yolları katkılarıyla Bursa’ya gelen Güney Koreli youtuber, influencer, blogger, müzisyen ve sinema oyuncularından oluşan sosyal medya fenomenleri Nisan ayı boyunca yaptıkları paylaşımlarla Bursa’yı tanıttı.
Bursa’nın turizmden daha fazla pay alabilmesi için Bursa Kültür Turizm ve Tanıtma Birliği ve Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından özellikle Güney Kore’ye yönelik başlatılan ve pandemi nedeniyle durağan bir hal alan turizm açılımı yeniden hız kazandı. Daha önce Güney Koreli sosyal medya fenomenleri ve önemli seyahat acentelerinin yetkililerini Bursa’da ağırlayan ve Bursa’nın tanıtımına yönelik çalışmalara ağırlık veren Bursa Kültür Turizm ve Tanıtma Birliği ve Bursa Büyükşehir Belediyesi, Nisan ayı boyunca yine Güney Koreli sosyal medya fenomenlerini Bursa’da ağırladı. Türk Hava Yolları işbirliğiyle düzenlenen etkinlikte Hey Presto ve fam trip ekipleri olarak iki kafile halinde Bursa’ya gelen katılımcılar, Bursa’nın tarihinden doğal güzelliklerine, termal kültüründen gastronomisine kadar farklı özellikleri kullandıkları sosyal medya hesapları üzerinden takipçilerine tanıttılar.